مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل برگزار شد+تصویر

قادر سبحانی|خورنا_مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل با حضور سید حمید حسینی معاون فرماندار ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از کارکنان شبکه این شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد .

در ابتدای این مراسم معاون فرماندار با تقدیر از خدمات ارزنده همه کارکنان شبکه بهداشت و درمان هفتکل اظهار داشت : در سطح کشور طرح تحول نظام سلامت توانست خیلی مشکلات و گره های بیماران که گرفتاری مالی داشتند از دوش خانواده ها بردارد و دغدغه های آنها را کاهش و خدمات زیادی برای مردم بدنبال داشته باشد. وی نگاه ویژه مسئولان استان و دانشگاه را به این شهرستان ارج نهاد و از آنان تقدیر و تشکر نمود. حسینی به ظرفیت نیروی انسانی و توانمندی پزشکان هفتکلی اشاره و از پزشکان هفتکلی در شهرستان قدردانی نمود.

درادامه معاون فرماندار گفت : آقای شنبه زاده یکی از عزیزان زحمتکشی است که در این مدت به عنوان رئیس مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدمت صادقانه نمود و کارهای بسیاری در این مدت به ثمر رسانده و به واسطه تعامل و همفکری با همکاران و مدیران شهرستان موفقیتهای بسیاری داشته است و همواره همکارانش از وی به نیکی یاد می‌کنند.

وی افزود : وقتی مدیر جدیدی به جای مدیر خوب و ارزنده ای معارفه می‌شود کارش مشکل خواهد بود چون علاوه بر ادامه راه باید بهتر و خوبتر از مدیر سابق عمل نماید.

معاون فرماندار با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی امری طبیعی است ، بیان داشت : تغییر مدیریت هر اداره و ارگان به منزله تزریق خون جدید جهت تعالی بیشتر آن اداره می باشد . وی هم چنین با اشاره به توانمندی های آقای مهرداد آهنگی ، اظهار امیدواری نمودند که بیش ار پیش شاهد رشد و بالندگی مرکز شبکه بهداشت و درمان هفتکل در آینده خواهیم بود .
در ادامه رئیس جدید مرکز شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه کارکنان این شبکه با اشاره به اهمیت و جایگاه حوزه سلامت در میان مردم ، گفت: این تواضع و فروتنی مردم، وظیفه ما را صدچندان می کند و اخلاق اداری ایجاب می کند که این اظهار لطف مردم و مسئولان ما را متواضع تر کرده و برای خدمت به مردم سر از پا نشناسیم.
وی افزود : امید است که مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان از خدمات و کارهای انجام شده در شبکه به بهترین وجه ممکن بهره مند شوند و برای ما فرصت مغتنمی است که بتوانیم در این شرایط خدمتی درخور نام و شایسته مردم این دیار ، را به آنان تقدیم کنیم.

در پایان مراسم ابلاغ مدیریت آقای مهرداد آهنگی توسط آقای حسینی معاون فرماندار تقدیم ایشان گردید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *