ایجاد ۱۱۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در اندیمشک

به گزارش خورنا از اندیمشک اسماعیل نیسی در کارگروه ویژه اشتغال اظهار کرد: در جهت حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی ۲۹ فقره تصحیلات با اعتباری بالغ‌بر۱۰ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت و ۵۰ فرصت شغلی مستقیم و بیش از ۶۰ فرصت اشتغال غیرمستقیم در شهرستان اندیمشک ایجاد شد.

وی اولویت تشکیل صندوق کارآفرینی امید را حمایت از کسب و کار، رونق اقتصادی، حمایت از تعاونی ها، تقویت بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار خواند و افزود: صندوق کارآفرینی امید با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از مشاغل و در جهت رونق اقتصادی با توجه به سیاست های کلی نظام در زمینه مشاغل خانگی نیز تصحیلات متنوع ارائه کرده که در زمینه مشاغل خانگی نیز توانسته با پرداخت ۲۰ فقره تصحیلات با کارمزد ۴ درصد با اعتبار یک میلیارد ریال برای ۲۰ نفر متقاضی مشاغل خانگی در راه رسیدن به شغل و درآمد، کمک شایان کند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان اندیمشک با اشاره به لزوم حمایت از بنگاه های اقتصادی خرد و کلان گفت: جهت حمایت از کارآفرینی، حفاظت از کسب و کار و ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان ۴۰ فقره تصحیلات از منابع صندوق کارآفرینی امید با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با کارمزد ۴ درصد به متقاضیان پرداخته و در جهت کمک به شهروندان ۴۵۰ میلیون ریال وام ضروری به متقاضیان نیز پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در جهت تصحیل امر ازدواج زوجهای جوان نیز صندوق کارآفرینی امید به ۱۵ نفر از زوج های جوان که متقاضی دریافت تصحیلات وام ازدواج بودند با تخصیص اعتبار یک میلیارد ریال تصحیلات موافقت و در کوتاهترین زمان ممکنه وام ازدواج پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در جهت تصحیل امر ازدواج زوجهای جوان نیز صندوق کارآفرینی امید به ۱۵ نفر از زوج های جوان که متقاضی دریافت تصحیلات وام ازدواج بودند با تخصیص اعتبار یک میلیارد ریال تصحیلات موافقت و در کوتاه ترین زمان ممکنه وام ازدواج پرداخت شد.

نیسی در پایان گفت: صندوق کارآفرینی یکی از بانک‌ها و موسسات مالی عامل صندوق توسعه ملی محسوب شده که با هدف رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال تسهیلات با نرخ بهره کم به متقاضیان جهت راه‌اندازی مشاغل پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *