بندرماهشهر دارای دیرینه فرهنگی و هنری بسیار غنی است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر گفت: استعدادهای فرهنگی و هنری درخشان در بندرماهشهر گویای دیرینه فرهنگی و هنری بسیار غنی این شهرستان است.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر شب گذشته در حاشیه برگزاری ویژه برنامه فرهنگی-هنری شهر با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: شهرستان بندرماهشهر دارای دیرینه فرهنگی و هنری بسیار غنی است و استعدادهای قابل توجهی را در دامن خود پرورش داده است.

وی افزود: همین امر کار مسئولان و فعالان فرهنگی را برای خدمت در این عرصه دشوار می کند؛ از این رو موثر بودن همت مضاعفی را می طلبد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر در ادامه به تقدیر از پیشکسوتان فرهنگی، هنری و رسانه ای شهرستان در این مراسم اشاره کرد و گفت: این اقدام می تواند تاثیر ویژه ای در تقویت روحیه و انگیزه پیشرفت فعالان جوان این عرصه شهر داشته باشد و دلگرمی برای پیشکسوتان باشد.
مصطفایی خاطرنشان کرد: حضور و توجه مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان بندرماهشهر می تواند نوید بخش رویدادهای بسیار مهم هنری و فرهنگی در این شهرستان باشد که خوشبختانه نظرات وی در سفر امروز خود گویای رضایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در این منطقه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وجود امکانات فرهنگی در هر منطقه ای می تواند کمک موثری به پرورش استعدادهای جوان و پیشگیری از وقوع ناهنجارهای اجتماعی باشد از این رو با توجه به وجود استعدادهای درخشان موجود در این شهرستان از مسئولان شهری و استان انتظار می رود همت مضاعفی برای تحقق این مهم داشته باشند.