افتتاح مؤسسه‌ی پایا نقش نور در بندر ماهشهر

عصر دیروز طی مراسمی مؤسسه‌ی پایا نقش نور در بندر ماهشهر افتتاح شد.

به گزارش خورنا-عصر دیروز طی مراسمی در محل سینما میلاد نور با حضور مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مسئولین شهرستان مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری پایا نقش نور افتتاح شد.

آغاز به کار این موسسه‌ی فرهنگی-هنری مورد توجه و استقبال فعالین فرهنگی، هنرمندان و مسئولین شهرستان ماهشهر و استان خوزستان قرار گرفت.

گفتنی است، افتتاح این مؤسسه در حالی مورد استقبال هنرمندان و مسئولین ذی‌ربط قرار گرفت که شهرستان بندر ماهشهر سال‌ها از این نظر در مضیقه بود و از یک مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری کارآمد، بومی و متخصص، برخوردار نبود که همین امر مشکلاتی به دنبال داشت.

در این مراسم که به ابتکار اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر و مشارکت مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری پایا نقش نور برگزار شد، در بخش‌های متنوع، شاهد هنرنمایی و اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی، توسط هنرمندان بومی شهرستان بود.

در پایان مراسم، در اقدامی به یاد ماندنی و قابل ستایش، از طرف اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر، از پیشکسوتان عرصه‌ی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان به پاس یک عمر تلاش و فعالیت، با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد.