بازسازی واحد بهره برداری پارسی دره نی شتاب می گیرد

اسداله ترحم / خورنا – با تاکید مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بازسازی واحد بهره برداری پارسی دره نی در کوتاه ترین زمان در دستورکار قرارگرفت و با اهمال کاری نفرات مسئول در ایجاد حادثه آتش سوزی در واحد مذکور برخورد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت آغاجاری در حاشیه بازدید از بخشهای آسیب دیده واحد بهره برداری پارسی، دره نی از بازسازی واحد در اسرع وقت خبرداد و تأکید کرد: تمامی نیروها و امکانات شرکت آغاجاری برای بازسازی بخشهای آسیب دیده بسیج شده و درصدد هستیم در کمترین زمان ممکن اینکار صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آغاجاری ضمن تأکید بر رعایت اصول و استانداردهای ایمنی در تمامی کارخانجات و ادارات زیرمجموعه شرکت گفت آنچه امروز شاهد آن هستیم می بایستی به جد مورد توجه قرار گرفته و ترتیبی اتخاذ گردد که تمامی الزامات ایمنی در واحدها و تأسیسات رعایت تا از بروز حوادثی از این قبیل جلوگیری شود.

وی افزود: در این زمینه ضرورت دارد مدیریت های عملیات، فنی و بخشهای مختلف ایمنی، تعمیرات ، مهندسی تولید هر چه سریعتر با تشکیل کار گروه های مرتبط با موضوع نسبت به بررسی همه جانبه این حادثه اقدام و راهکارهای جلوگیری از بروز حوادث مشابه را اتخاذ نمایند.
ایشان ضمن قدردانی از زحمات همه نیروهای شرکت کننده دراطفاء حریق ، از تلاشهای ادارات ایمنی و آتش نشانی، عملیات، تعمیرات، مهندسی تولید، که تا پاسی از شب پس از حادثه در محل حضور داشته و اقدامات لازم را برای به جریان انداختن تولید در واحد پارسی، دره نی بعمل آورده و ادارات خدمات، ترابری و حراست که در پشتیبانی این عملیات شرکت داشتند تقدیر و تشکر نمودند .

مهندس پیرامون در پایان صحبتهای خود ضمن تأکید مجدد بر رعایت اصول ایمنی و الزامات و استانداردهای مربوطه درتأسیسات گفت: در این خصوص با افرادی که در انجام مسئولیتها و وظایف محوله اهمال کاری نموده وموجب بروز حادثه در واحد مذکور شدند برخورد قانونی صورت گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *