۸۰۰۰ مددجو از خدمات کمیته امداد اندیمشک بهره‌مند می‌شوند

خورنا- احمد منصوری‌نیا صبح امروز در نشست تخصصی کمیته امداد امام خمینی در فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر اندیمشک در سه حوزه توانمندی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در توسعه پایدار افزود: سلسله اقداماتی در مسیر خودکفایی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد انجام شده است ضمن اینکه برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلف برای افراد پنج تا ۶۰ سال تحت پوشش کمیته امداد ارائه می دهیم.

رئیس کمیته امدام امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: در مسیر خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش، تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال و رسیدن به خودکفایی خانواده با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت و تا پایان بودجه سال ۹۶ کشور،۱۲۰ نفر تسهیلات در زمینه ایجاد مشاغل دریافت می کنند.

وی، خیران را بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و افزود: در گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک ۴۳ میلیون تومان از طریق وجوهات خیران جمع آوری کرده بود که با دعوت از خیران و استفاده از ۳ نیروی بازنشسته کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت داوطلبانه این میزان به ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

منصوری نیا گفت: ۲۷۵ نفر از اعضای خانواده کمیته امداد در جهت خودکفایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آموزش در کلاس‌های فنی و تخصصی در جهت راه اندازی مشاغل آموزش داده شدند.

وی با اشاره به خدمات گسترده کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسیر یاری رساندن به مددجویان این نهاد عنوان کرد: هشت هزار نفر در شهر اندیمشک از خدمات این کمیته در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند شده اند.

انتهای پیام/