وضعیت سدهای کرخه و دز عادی است

خورنا- پیمان جهانگیری اظهار داشت: همزمان با ورود سامانه جدید بارشی به آسمان خوزستان، بخش‌های مختلف شهرستان اندیمشک با باران گسترده روبه‌رو شده‌اند.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، تمهیدات گسترده‌ای اندیشیده و با بسیج تمام خدمات شهری، تأمین نیازهای شهروندان به عنوان یک اولویت و ضرورت هدف‌گذاری شده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به آب گرفتگی معابر شهری اندیمشک پس از باران‌های دو روز اخیر، عنوان کرد: با همکاری شهرداری و فرمانداری و دیگر بخش‌های شهری، اکیپ‌های ویژه خدمت‌رسانی به مناطق مختلف شهری اعزام شده‌اند.

وی با بیان این که تمام خدمات شهری به جهت کاهش مشکلات شهروندان بسیج و آماده‌سازی شده‌اند، گفت: در صورت بروز هر مشکل و در کم‌ترین زمان ممکن نیازهای شهروندان تأمین می‌شود.

جهانگیری بیان کرد: بسیاری از مشکلات اخیر و آب گرفتگی مناطق مختلف شهری اندیمشک به دلیل نبود سیستم فاضلاب اتفاق افتاده است که همین موضوع، لزوم توجه به تکمیل و بهره‌برداری از فاضلاب شهرستان اندیمشک را بیش از گذشته مطرح می‌کند.

وی افزود: به همین جهت پیگیری‌های گسترده‌ای به جهت تأمین نیازهای شهروندان و تکمیل این طرح پیش‌بینی و اجرا شده است و به‌زودی عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهری اندیمشک آغاز می‌شود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به افزایش ذخیره آب در سدهای دز و کرخه، ادامه داد: وضعیت سدهای دز و کرخه اندیمشک عادی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و در صورت نیاز شهروندان و در کم‌ترین زمان ممکن، تمهیدات ویژه و مورد نیاز کنترل و مهار آب در این سدها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *