بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک بهسازی می‌شود

عبدالرضا نجفی اظهار داشت: شهرستان اندیمشک با توجه به نقش مهم و محوری خود در دسترسی به مسیرهای ارتباطی ریلی و جاده‌ای، نیازمند توجه ویژه در حوزه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی است.

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک، افزود: بیمارستان امام علی(ع) تنها بیمارستان شهرستان اندیمشک بوده و با مشکلات گسترده‌ای مواجه و رفع نیازهای بهداشتی و درمانی این واحد درمانی، نیازمند توجه ویژه مسئولان استان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک با اشاره به این که تا کنون ۷ پزشک عمومی جذب بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک شده‌اند، عنوان کرد: برطرف کردن مشکل فاضلاب، فضای سبز و توسعه تجهیزات بیمارستان امام علی(ع) از جمله پیگیری‌های صورت گرفته به جهت کاهش مشکلات این واحد بهداشتی و درمانی است.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه الکترونیک بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک، گفت: با اجرای این طرح‌ها، رضایت شهروندان از خدمات پیش‌بینی شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، تقویت می‌شود.

نجفی بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های در حال اجرا بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک، احداث کلینیک تخصصی این واحد بهداشتی و درمانی است که این طرح نیز با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: هم چنین طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان اندیمشک نیز با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال در حال اجرا بوده و پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها به‌زودی تکمیل شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک ادامه داد: این طرح‌ها با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای و مسئولان محلی طراحی و به اجرا رسیده است و با بهره‌برداری از آن‌ها، نیازهای شهروندان به میزان قابل توجهی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/