دشمنان با قدامات گسترده‌ سعی بر تضعیف انقلاب اسلامی را دارند

خورنا- حجت‌الاسلام والمسملین سید مصطفی حسینی‌نوری ظهر امروز و در خطبه‌های نماز جمعه اندیمشک اظهار داشت: ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) فرصت رشد فرهنگی و افزایش شاخص‌های اخلاقی در جامعه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معنوی گسترده ایام سوگواری فاطمیه، گفت: تمام اقشار جامعه به خصوص جوانان باید بیش از گذشته نسبت به تقویت مفاهیم انقلابی و اسلامی با تکیه بر سیره اهل بیت(ع) تاکید و توجه داشته باشند.

امام جمعه شهرستان اندیمشک عنوان کرد: امروز دشمنان با طراحی و اقدامات گسترده‌ خود، سعی بر تضعیف انقلاب اسلامی دارند و به همین جهت ما باید با تکیه بر راه اهل بیت(ع) دشمنان را در تمامی عرصه‌ها مانند گذشته، شکست دهیم.

وی حضور گسترده مردم در ویژه برنامه‌های عزاداری ایام فاطمیه را یک مسیر با ارزش و مبتنی بر بصیرت دانست و افزود: مردم اندیمشک با حضور گسترده در این ویژه برنامه‌ها، بار دیگر بر استمرار مسیر الهی و انقلابی خود تاکیدکردند.

حسینی‌نوری با اشاره به تاکید گسترده مقام معظم رهبری در گرامیداشت ایام فاطمیه، بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین درس‌های ما در طول سال‌های اخیر توجه به ولایت فقیه و لزوم پاسداشت جایگاه رفیع آن است.

وی گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم نیز این راه را شناخته و بر نقش و جایگاه آن تاکید و حماسه‌های گسترده‌ای در این حوزه را ثبت و جلوه گر کردند و امروز نیز در تاریخ کشور ماندگار شده‌اند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی کشور و نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: در صورت توجه به راه شهدا، بسیاری از مشکلات جامعه رفع می‌شود.