برای تقویت اقتصاد کشور جلوی قاچاق کالا گرفته شود

خورنا- حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک اظهار داشت: امروز اقتصاد مساله اصلی کشور است و توجه به تولید داخلی برای تقویت این بعد بسیار مهم است.

وی اظهار کرد:اگر وضعیت اقتصاد حل نشود وضعیت اشتغال برطرف نخواهد شد و اگر اشتغال حل نشود صادرات نداریم لذا این چرخه زنجیروار به هم متصل است.

وی افزود:مسئولان برای تحقق آن چه در اقتصاد مقاومتی ضروری و مورد نیاز است برنامه ریزی کنند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به حوادث خیابان پاسداران تهران گفت:دروایش در تهران در شب شهادت حضرت زهرا (س) موجب اختلال در نظم و ناامنی شدند اما باید توجه کرد که اصل این ماجرا از کجا آغاز شد.

حجت الاسلام حسینی نوری افزود:در کشور ایران فرقه ها و اقلیت های مذهبی زیادی زندگی می کنند و طبق قانون هم آزادانه تکالیف اعتقادی خود را دنبال می کنند.

وی بیان کرد:نظام اسلامی بر اساس آموزه ها این اجازه را به همه داده برنامه های خود را انجام دهند اما وقتی این اعتقادات شخصی منجر به اخلال و ناامنی می شود باید ریشه ناامنی را پیدا کرد.

وی افزود: اغتشاش منطقه پاسداران تهران ثابت کرد دست هایی پشت این پرده وجود دارد لذا از مجلس و قوه قضاییه انتظار داریم برخورد قاطعی با عوامل این اغتشاش صورت گیرد و وزارت اطلاعات نیز عوامل پشت پرده را شناسایی کند.

امام جمعه اندیمشک خاطرنشان کرد:مطالبه جدی مردم ایران برخورد با عوامل این اغتشاش است.

وی در بخش دیگری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب حاوی مطالب بسیار ارزنده ای برای هدایت کشور بوده که باید مسئولان با جدیت و تلاش دنبال کنند.

وی گفت:مردم همواره پایبند به شعارهای نظام اسلامی هستند و با نقدهای سازنده خواستار بهتر شدن امور هستند.

امام جمعه اندیمشک گفت:آسیب های انقلاب را شناسایی کنیم ، اتکا به خارج در ماجرای برجام سودی برای کشور نداشت و آن چه که مایه اقتدار نظام اسلامی بوده اعتماد نکردن به بیگانگان بوده است.

وی خاطرنشان کرد:مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و از این فرصت برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه استفاده کنند.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *