وداع مادران شهید با کاروان شهدا

خورنا- دزفول هم زمان با حضور کاروان شهدای گمنام در شهرستان دزفول مادران شهید شهر ولایت مدار دزفول و شهر حماسه ساز چهارمخرداد با فرزندان خود وداعی ماندگار کردند.

مادران شهید شهر ولایت مدار دزفول با پای پیاده مسیر عشق و ایمان را طی و با زمزمه یا حسین (ع) و نجواهای عاشقانه خود باران را به تصویر تاریخ می‌کشند و با فرزندان خود وداع می‌کنند.

کاروان هشت شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس نیز که میهمان شهر مقاومت ایران شده است آغوش خود را به سوی مادران شهید شهر حماسه و افتخار گشوده و آسمان را در این شب بارانی به گریه وا داشته است.

مردم دزفول نیز که بیش از این موشک را در دستان خود به سخره گرفته‌اند این بار نیز با اراده‌ای از جنس حماسه چهارم خرداد به میدان آمده و با لبیک‌های یاحسین (ع) بال‌های پرواز فرزندان خود را به نام اهل بیت (ع) مزین می‌کنند.

برادران خواهران فرزندان و پدران و همسران شهید دزفول نیز هم زمان با حضور کاروان شهدای هشت سال دفاع و همراه با مادران شهر شجاعت و رشادت مهر اشک شوق ریخته و پس از ۳۵ سال دوری با میراث داران مقاومت و بیداری اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

حضور گسترده دسته جات عزاداری و برگزاری آئین‌های ویژه عزاداری از جملهدیگر ویژه برنامه‌هایی است که هم زمان با حضور کاروان عاشورا در خیابان‌هایدزفول به اجرا و بقعه متبرک سبزقبا (ع) به محل تجمع عاشقان اهل بیت (ع)تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *