آئین تشییع پیکر مطهر ۸ شهید گمنام در دزفول برگزار شد

خورنا- همزمان با سالروز شهادت جانسوز دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در در تیپ ۲۹۲ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان دزفول تشییع شد.

آئین تشییع پیکر مطهر این شهدا امروز سه‌شنبه یکم اسفند ماه سال ۱۳۹۶ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) برگزار شد و دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران لاله‌های زهرایی را در برگرفتند.

جمعی از مسئولان استان خوزستان و شهرستان دزفول نیز در آئین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و به آنها ادای احترام کردند.

پیکر مطهر این شهدای گمنام با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحانیون و جوانان استان خوزستان همچنین با شرکت نیروهای نظامی و انتظامی تشییع شد و در نقطه مشخص شده در تیپ ۲۹۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران آرام گرفت.

یکی از شهدای تیپ ۲۹۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران شهیدی ۲۵ ساله است که در عملیات محرم و منطقه عملیاتی شرهانی به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش پس از ۳۵ سال به خاک وطن بازگشت.

شهید دیگر تیپ ۲۹۲ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در دزفول یک جوان ۲۰ ساله است که در تک دشمن در سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسید.

انتهای پیام/