اشتغال و کار آفرینی با تاکید بر توان ملی و ظرفیت داخلی باید مورد توجه قرار گیرد

خورنا- فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست شورای اداری اندیمشک اظهار کرد: مدیریت جهادی و اتکا به داشته های داخلی و اقتصاد مقاومتی ضروریت پیشرفت و توسعه کشور است.

وی افزود: امروز باید بیش از گذشته نسبت به توسعه و الگوی مدیریت جهادی توجه و بر اجرای این الگو و سیاست توجه داشته باشیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامیگفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد و با تکیه بر این رهنمودها شرایط توسعه کشور را فراهم کنیم.

وی افزود: یکی از این رهنمودها، توجه به توسعه و تقویت توان ملی است و ما باید با اتکا به توان داخلی زمینه را برای توسعه کشور استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: تقویت توان داخلی به معنای توجه به داخل و ایجاد ارتباط پایدار و برابر با جامعه جهانی است و باید بیش از گذشته به این اصل توجه داشت و با استفاده از این منطق، پیشرفت جامعه تسریع می شود.

حسنوند عنوان کرد: اشتغال و کار آفرینی با تاکید بر توان ملی و ظرفیت داخلی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامیگفت: اندیمشک امروز برای توسعه و گسترش خدمات مورد نیاز شهروندان، نیازمند وحدت و توجه به فرهنگ اهل بیت(ع) و تقویت روحیه معنوی و اخلاقی است.

وی افزود: اشتغال و کار آفرینی یک نیاز مهم برای ایران و شهرستان اندیمشک است و برای توسعه خدمات این حوزه باید بیش از گذشته تلاش و نیازهای این حوزه توجه و تاکید داشت.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *