فرمانده انتظامی شهرستان باغملک از کشف بیش از ده هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد

کشف بیش از ده هزار عدد مواد محترقه در شهرستان باغملک؛

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک از کشف بیش از ده هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ دالوند با اعلام این خبر گفت؛ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان مواد محترقه و سودجویی بعضی اصناف در به خطر انداختن سلامتی قشر جوان و نوجوان، ماموران پلیس اطلاعات شهرستان باغملک شناسایی صنوف متخلف را در دستور کار خود قرار داد.

این مقام انتظامی بیان داشت ؛ مامورین دایره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه سوری و در راستای اجرای طرح جمع آوری مواد محترقه در حین بازدید از واحد های صنفی قنادی و تعدادی از دکه های خوار و بار فروشی سطح شهرستان تعداد ١٠٣۵ بسته کارتن انواع مواد محترقه کشف و جمع آوری نموده اند،

سرهنگ دالوند با اشاره به این که در بازرسی از این واحد صنفی یک نفر در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پروندن تحویل مراجع قضائی شد و برای دیگر واحدهای صنفی پرونده مقدماتی تشکیل و تحت رسیدگی می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک از مردم خواست هر نوع موارد مشکوک در خصوص خرید و فروش و نگهداری مواد محترقه را به پلیس ١١٠ اطلاع دهند تا ماموران در اسرع وقت اقدامات قانونی را در این خصوص انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد؛ نگهداری مواد محترقه برخلاف قانون بوده و می توان خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. لذا به استناد قانون محازات اسلامی، ساخت و خرید و فروش مواد منفجره و محترقه جرم محسوب می شود و مرتکبین برابر قانون مجازات خواهند شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *