پروژه اصلاح شبکه منطقه کلگه در شهرستان مسجد سلیمان اجرا شد

خورنا- صادق حقیقی پور اظهار داشت: پروژه اصلاح شبکه منطقه کلگه در شهرستان مسجد سلیمان بطول ۲۰ کیلومتر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه تا کنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اظهار امیدواری کرد: باتوجه به مدت ۱۲ ماهه، این پروژه در اوایل سال ۹۷ به بهره بردای برسد.

حقیقی پوربا اشاره شرایط جغرافیایی منطقه گفت: این منطقه به دلیل قرار داشتن بر روی دامنه کوه و وجود لایه های سنگی و گچی و همچنین عدم وجود معابر با عرض کافی اجرای پروژه را با سختی و پیچیدگی های مختلفی روبرو کرده است.

وی تصریح کرد:با انجام عملیات اصلاح شبکه منطقه کلگه که یکی از بحرانی ترین مناطق آبرسانی مسجد سلیمان محسوب می شود و به۹۰ درصد مشترکین بصورت شبانه روزی خدمات آبرسانی ارائه خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان پایداری آب شرب منطقه را هدف اجرایی این پروژه عنوان کرد و اذعان داشت: با اجرای این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ انشعاب وارد مدار خدمات رسانی آبفا خوزستان خواهد شد.

حقیقی پور عنوان کرد: در دیگر مناطق مسجدسلیمان نیز با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان طی ۳ سال آینده پروژه های آبرسانی پیش بینی شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه های سال ۹۶ در شهرستان مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: تا ابتدای سال ۹۶ قریب به ۸۳ درصد شبکه آب شهرستان مسجد سلیمان اصلاح شده که از ابتدای سال تا کنون علمیات اجرایی بیش از ۲۰ کیلومتر اصلاح شبکه آب در این شهرستان انجام شده است.

گفتی است: شهر مسجد سلیمان با داشتن ۳۳ هزار اشتراک و ۳۵ کیلومتر طول که برخی از مناطق عرض آن به ۲۵۰ متر میرسد، یکی از شهر های کوهستانی منحصر به فرد استان خوزستان و درکشور به لحاظ جغرافیای شهری محسوب می شود.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *