مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی خبر داد:

آغاز فصلی جدید از همکاری شرکت بازرگانی پتروشیمی و بورس کالا

خورنا|باقر گل فر:شرکت بازرگانی پتروشیمی جهت تامین نیاز صنایع تکمیلی مبادرت به در اختیار گذاردن کلیه امکانات لجستیکی این شرکت در تهران با هماهنگی شرکت بورس کالای ایران به عنوان سپرده کالایی کرد.

  مهدی شریفی نیک نفس مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی اظهارکرد: این شرکت همراستا با سیاستگذاری های بورس کالای ایران و در جهت تامین نیاز صنایع تکمیلی مبادرت به در اختیار گذاردن کلیه امکانات لجستیکی این شرکت در تهران با هماهنگی شرکت بورس کالای ایران به عنوان سپرده کالایی کرد که اولین محموله آن هفته آینده به خریداران متقاضی از طریق بورس عرضه خواهد شد .

این اقدام برای اولین بار در بورس کالا برای محصولات پتروشیمی انجام شده است که امید می رود با هماهنگی و همکاری بورس کالا و مجتمع های پتروشیمی ضمن همراهی با طرح مذکور شرایط لازم  را جهت هرچه مناسب تر شدن عرضه محصولات پتروشیمی و تامین نیاز صنایع کوچک به انجام برسانند .
همچنین این شرکت در راستای تعامل با دولت محترم و کمک به صنایع پایین دستی تکمیلی درصدد اتخاذ راهکارهای مناسب از طریق بانک های کشور به منظور ارائه اعتبار لازم به خریداران معتبر برای امکان خرید اعتباری کالای مورد نیاز آنان از طریق بورس کالا کرده است که در صورت نهایی شدن توافق ها و تحقق این مهم ، اطلاع رسانی لازم بعمل خواهد آمد ./نیپنا