آغاز طرح ساماندهی میادین و مسیرهای منتهی به سد کرخه اندیمشک

محمد یزدانی اظهار کرد: امسال و باهدف تأمین رضایت شهروندان و باهدف گسترش خدمات شهری، طرح‌های مختلفی طراحی و به اجرا می‌رسد.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، عملیات بهسازی میدان و مسیرهای ارتباطی سد و نیروگاه کرخه اندیمشک بوده که عملیات اجرایی این طرح، آغازشده است.

مدیرعامل سد کرخه اندیمشک عنوان کرد: این طرح با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همکاری سازمان آب و برق خوزستان و جمعی از مسئولان محلی در ۵ قطعه اجرا و در کم‌ترین زمان ممکن به بهره می‌رسد.

وی گفت: این طرح به مساحت ۴ هکتار اجرا و از ابتدای پل بالارود تا انتهای مسیر تعیین‌شده، زیباسازی و ساماندهی می‌شود و پس‌ازآن المان میدان نیز نصب می‌شود.

یزدانی بیان کرد: تصحیح هندسی مسیر، احداث بلوارهای کناری و تعریض جاده مسیر ورودی سد کرخه و توسعه فضای سبز و روشنایی این مجموعه از دیگر بخش‌های طرح ساماندهی و بهسازی میدان و مسیرهای سد کرخه اندیمشک است.

وی گفت: هم‌چنین با اجرای این طرح، درختان مسیر ارتباطی سد کرخه اندیمشک ساماندهی و هرس می‌شود و بیش از ۱۰۰ سکوی سیمانی در این مسیر احداث و نصب می‌شود.

مدیرعامل نیروگاه و سد کرخه اندیمشک بیان کرد: این طرح مطابق با استانداردهای روز کشور اجرا و با بهره‌برداری از آن، گامی بلند در مسیر توسعه گردشگری شهرستان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/