چهارمین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندرماهشهر برگزار شد

چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرماهشهربا حضور مهندس مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر ، معاونین ومدیران شهرداری پیش از ظهر امروز در دفتر شهردار تشکیل شد .

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر در این جلسه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه طاهره (س) به موفقیت های شهرداری در سالهای گذشته در امر استقبال از میهمانان نوروزی اشاره و به تشریح وظایف واحدهای شهرداری برای ارایه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی پرداخت و بیان کرد: مناطق، سازمانهای تابعه و دوایرمختلف شهرداری خود را برای پذیرایی مناسب و آبرومند از میهمانان نوروزی آماده کنند.

شهردار بندرماهشهر در همین زمینه افزود: باید طوری برنامه ریزی شود که علاوه بر پذیرایی و راهنمایی مسافران، هویت و پتانسیل های فراوان شهرستان بندرماهشهر به مسافران و گردشگران معرفی شود.

وی در این نشست با اشاره به برخی تجربیات سالهای گذشته شهرداری در موضوع استقبال از میهمانان نوروزی خاطر نشان کرد و افرود در بخش های مختلف باید برنامه ریزی قوی تر و بهتری صورت گیرد تا ضمن رفع برخی نقاط ضعف، امتیازات خاص ارائه شده به میهمانان وگردشگران نیز رشد بهتری داشته به طوریکه در نوروز پیش رو شاهد کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مسافران و سایر شهروندان از اقدامات برنامه ریزی شده باشیم.

نظارات همچنین با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی ووزش بادهای شدید دریکی دوروز آینده ، برحفظ و آمادگی کامل  مدیران وکارکنان اجرایی وخدماتی شهرداری در رابطه تاکیدکرد.