اندیمشک پذیرای ایام سوگواری دهه فاطمیه

به گزارش خورنا از اندیمشک، با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی شهر یک هزار شهید اندیمشک و حماسه سازان شش مهر و چهارم آذر، مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

در این آئین ویژه که با همکاری هیئت فرهنگی و مذهبی عاشوار برگزارمی‌گردد، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری و حجت الاسلاموالسملین سید احمد دارستانی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و مداحان ذاکراناهل بیت (ع) نیز به مرثیه سرایی می‌پردازند.

نزار قطری، مهدی مختاری، محمد کمیل نیز از ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) هستند که در آئین سوگواری فاطمیه در شهر شهدای مدافع حرم و شهر ایثار مقاومت و افتخار اندیمشک، مرثیه سرایی می‌کنند.

مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان اندیمشک از ساعت ۲۰:۳۰بیست و نهم بهمن ماه و به مدت ۳ شب در گلزار شهدای شهر یک هزار شهید اندیمشک و با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایت مدار بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی این شهرستان، برگزار می‌گردد.

مداحی، ایراد سخنرانی، سینه زنی، سیاه پوش کردن مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، ادای احترام به شهدای مدافع حرم، تقدیر از نقش رزمندگان و شهدای انقلاب، تبیین فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) از جمله اهداف این ویژه برنامه فرهنگیاعلام شده است.
انتهای پیام/