سومین یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم دزفول برگزار می‌شود

خورنا- با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی شهرهای شمالی استان خوزستان سومین یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

این آئین ویژه، روز دوشنبه هفت اسفندماه امسال و از ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات دانشگاه سما شهرستان حماسه ساز چهارم خرداد ماه و در دیار شهیدوالا مقام سوداگر برگزار و یاد و خاطر رزمندگان و شهدای مدافع حرم استان مقاوم و پر افتخار خوزستان، گرامی داشته می‌شود.

سومین یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم دزفول با سخنرانی سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نوای ماندگار صادق آهنگران از ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) و با همکاری روابط عمومی، بسیج دانشجویی و کارمندی دانشگاه سما برگزار این شهرستان می‌گردد.

در این آئین یاد و خاطر شهدای والا مقام عارف کاید خورده، علی حاجیوندقیاسی، محمد زلقی، عادل سعد، علی محمد قربانی، حسین سعادت خواه، امیرعلی هیودی، احمد حاجیوند الیاسی و شهید جاودید الاثر، مهدی نظری گرامی داشته می‌شود.

توسعه و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت، تجلیل از نقش شهدای مدافع حرم در تقویت روحیه بیداری اسلامی از جمله اهداف برگزاری سومین یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم شهرستان دزفول است که این یادواره با حضور پرشور مردم اندیمشک، دزفول، شوش، شوش‌تر و دیگر حماسه سازان استان خوزستان برگزارمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید جاوید الاثر مهدی نظری از شهدای سنگربان مقاوم کرخه و دز و شهر حماسه ساز شش مهر و چهارم آذر است که تیر ماه سال۱۳۹۵ و در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) آسمانی و به لشکر عاشورا پیوست.

پاسدار شهید مهدی نظری، متولد ۱۳۶۲ و از رزمندگان لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) سپاه خوزستان بوده و مردم اندیمشک در آئین‌های یاد بود فرزند خود وداعی ماندگار با وی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، تجدید بیعتی ماندگار کردند.

انتهای پیام/