کودک خوزستانی با خروج میخ ۵ سانتی متری از قلبش از مرگ نجات یافت

شامگاه جمعه یک کودک اهل شهرستان شوش دچار حادثه شده و یک میخ به قفسه سینه و قلب او وارد می‌شود.

پس از این حادثه و در کم‌ترین زمان ممکن، اقدامات بهداشتی و درمانی موردنیاز آن انجام و فرد آسیب دیده به جهت ادامه مراحل درمان به بیمارستان بزرگ دزفول، منتقل می‌شود.

سید محسن تبرک پور با بیان این که میخ از سمت چپ به قفسه سینه و قلب کودکوارد شده است، اظهار داشت: با تلاش تیم پزشکی بیمارستان بزرگ دزفول و در یک عمل جراحی کم سابقه، خطر مرگ این کودک رفع شد.

رئیس بیمارستان بزرگ دزفول ادامه داد: عمل جراحی کودک آسیب دیده به مدت ۲ ساعت زمان برده است و پس از جراحی، این کودک در بخش مراقبت‌های ویژه و قلب بیمارستان بزرگ دزفول بستری و با تلاش تیم پزشکی مراحل درمانی وی، تکمیل می‌شود.

هم چنین طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول، پس از این حادثه، میخ وارد شده به میزان ۵ سانتی متر در قفسه سینه و قلب کودک پیشروی داشته است و پس از اتمام مراحل جراحی، عملیات‌ ترمیم نیز بر بدن وی انجام شده است.

این کودک پس از هماهنگی لازم با بیمارستان مافی شهرستان شوش و به جهت تامین نیازهای درمانی وی به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شده است و حال پس از یک جراحی کم سابقه، حال وی مساعد و مراحل درمانی وی ادامه دارد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول، عملیات خروج میخ از قلب کودک حادثه دیده پس از بیهوشی و جراحی بر روی قفسه سینه وی انجام شده است که سرپرستی این تیم پزشکی را دکتر سبحانیان از جراحان قلب دزفول بر عهده داشته است.

انتهای پیام/