حضور پرشور و حماسی مردم هندیجان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن + گزارش تصویری

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان هندیجان  باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شد.

کورش مودت فرماندار شهرستان هندیجان در جمع حاضرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اگر چه کاستی ها، مشکلات، و مسائل در همه اصناف و طبقات وجود دارد ولی مردم در روز ۲۲ بهمن که نماد و اتحاد همبستگی و وحدت و مظهر اراده ملی است از آرمان های امام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی افزود: با عزم دولت و همراهی همه شما مردم شریف و حمایت های استاندار و نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی بسیاری از مشکلات که در عرصه های عمرانی، آموزشی و بهداشتی وجود دارد به تدریج رفع خواهد شد.

فرماندار هندیجان گفت: ما در ایام الله دهه فجر پروژهای خوب عمرانی در عرصه عمران شهری، آبرسانی، گازرسانی، آبخیزداری داشتیم و در این ایام  آخرین روستاهایی که فاقد آب بودند از نعمت آب بهره مند شدند.

مودت افزود: پس از برگزاری یادواره شهدای روستای دهنو و نبود آب شرب و آسفالت نبودن جاده ورودی این روستا طی تماس تلفنی با استاندار خوزستان مشکلات این روستا را خدمت ایشان عرض نمودم و وی قول مساعد دادن عملیات آبرسانی و آسفالت ورودی روستای دهنو را در هفته دولت آغاز خواهیم نمود.

فرماندار هندیجان ادامه داد: در عرصه گازرسانی ۲.۵ میلیارد تومان خط پایداری گاز را داریم که در مسیر جاده هندیجان به دیلم و در روستای شاه عبداله عملیات گازرسانی را آغاز خواهیم کرد و همچنین خط پایداری شبکه برق در بخش چم خلف عیسی را که حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه آن است بزودی کلنگ احداث آن به زمین زده خواهد شد.

مودت در پایان ضمن تشکر از کلیه کسانی که در برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نقش بسزایی داشتند گفت: شما مردم خونگرم و مرزداران عزیز امروز حماسه بزرگی خلق کردید و به جهانیان ثابت کردید حامی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران هستید .

به گزارش خورنا راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال با حضور اقشار مردم آگاه و انقلابی شهرستان هندیجان تشکل‌ها و احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان و فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان، کسبه و اصناف، روستائیان، عشایر، کشاورزان، ورزشکاران و صیادان از میدان شهداء تا مسجد ولی عصر هندیجان جنوبی باشکوه تر از سالهای قبل برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *