دعوت امام جمعه شهرستان اندیمشک از مردم شهید پرور شهر یکهزار شهید اندیمشک برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خورنا- حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری امام جمعه شهرستان اندیمشک از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

ملت بزرگ ایران امروز در طلیعه چهلمین سال از حیات انقلاب اسلامی به برکت بصیرت دینی، ایمان و شجاعت و با تأسی به فرمایشات حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی گام‌های محکم و استواری را برداشته است.

یوم الله بیست و دوم بهمن، سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده روشن پیروزی و روز تجلی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است و گرامی داشت این روز سرنوشت ساز، تکریم و پاسداشت خون مطهر هزاران شهید سرافزاری است که برای به ثمررسیدن انقلاب و کسب استقلال کشور از جان عزیز خود گذشتند.

امروز در آستانه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر تمامی مشتاقان به تعالی و عزت روز افزون این سرزمین الهی آماده می شوند تا با حضور میلیونی در این همایش عظیم، اقتدار، استقلال، همدلی و وحدت بی مثال خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشته، دیگر بار باآرمان های والای حضرت امام راحل(ره)، رهبر جانباز و معظم انقلاب و شهدای والا مقام تجدید بیعت نمایند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از مردم شریف و ولایی شهرستان یکهزار شهید اندیمشک برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان جشن انقلاب اسلامی دعوت و از پروردگار قادر متعال مسالت می نماییم همواره، عنایات خاصه خود را شامل ملت و کشور عزیز ما بگرداند.