طبخ ۵ هزار وعده غذایی در سومین جشنواره خیریه غذا

دبیر سومین جشنواره خیریه غذا اندیمشک در گفت و گو با خورنا گفت: سومین جشنواره خیریه غذا در شهرستان اندیمشک برگزار و در این جشنواره بیش از ۵ هزار وعده غذایی طبخ و توزیع شود.

نیره حسنوند اظهار داشت: توسعه امور خیریه و تامین نیازهای اقشار محروم و کم بضاعت مهم ترین هدف برگزاری سومین جشنواره خیریه غذا در شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: این جشنواره شنبه ۲۱ بهمن ماه و از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی حجاب شهرستان اندیمشک برگزار و تمام عواید آن به اقشار کم بضاعت جامعه اختصاص پیدا کرد.

دبیر سومین جشنواره خیریه غذا اندیمشک عنوان کرد: این جشنواره با همکاری موسسه خیریه مریم عذرا و کمیته بانوان دفتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

وی گفت: در این جشنواره خیریه غذا بیش از ۵ هزار وعده غذایی طبخ و در اختیار شرکت کننده گان آن قرار گرفت و در پایان از ۴۰ آشپز این جشنواره به قید قرعه، تقدیر شد.

حسنوند بیان کرد: معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و پاسداشت خانواده و تحکیم آن در حوزه های مختلف اجتماعی یکی از اولویت های برگزاری سومین جشنواره خیریه غذا شهرستان اندیمشک است.

وی با اشاره به این که هم چنین بیش از ۵ هزار نان محلی در محل برگزاری این جشنواره، طبخ و توزیع شد،افزود: ایجاد غرفه های صنایع دستی و کودک، از جمله بخش های سومین جشنواره خیریه غذا در اندیمشک بود.

عکاس: وحید بگری – زهرا ثمندری