“لاتاری” و “مصادره” در منطقه آزاد اروند مورد استقبال قرار گرفتند

عباس مدحجی . خورنا : فیلم های سینمایی لاتاری و مصادره در سی وششمین جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند مورد اسقبال هنر دوستان خرمشهری قرار گرفتند .

حدود یک هفته ست که فیلم های جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در سینماهای ابادان و خرمشهر در حال اکران هستند و هر فیلم بنا فراخور موضوع ، ساعت پخش و عوامل مورد استقبال سینما دوستان قرار میگیرد.

در این میان ظاهرا فیلم های مصادره و لاتاری بیش از بقیه آثار مورد پسند قرار گرفته اند و استقبال زیادی از آنها بعمل آمد . مصادره به کارگردانی مهران احمدی درون مایه ای سیاسی_اجتماعی دارد که در بستر طنز اتفاق می افتد و بازیگران گیشه سازی چون رضاعطاران ، هومن سیدی و بابک حمیدیان را در لیست عوامل دارد . لاتاری اما داستان سیاسی اجتماعی ش را توسط حمید فرخ نژاد ، هادی حجازی فر و ساعدی سهیلی خیلی درام تر روایت میکند .

حذف تعجب برانگیز و بدون اطلاع قبلی “به وقت شام” ابراهیم حاتمی کیا و جایگزینی آن با “شعله ور” حمید نعمت الله نیز باعث ایجاد حواشی در سینما نخل خرمشهر شد .
تنگه ابوقریب نیز در همان یک شب اکران مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت تا بهرام توکلی جای پایش در ژانر دفاع مقدس را محکم کند. اتاق تاریک ساخته ی روح الله حجازی کارگردان آبادانی نیز سینمادوستان را در آبادان یه جلوی پرده ی نقره ی کشاند. خرمشهریها نیز بزودی شاهد اکران این فیلم در خرمشهر خواهند بود .

سینما مهر آبادان نیز میزبان عوامل فیلم سروزیر آب ساخته باشه آهنگر بعد از اکران فیلم در نشست خبری خواهد بود .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *