کسب عنوان پیشنهاد دهنده برتر ملی و ٢ لوح سپاس ارزیاب ملی توسط کارشناسان شرکت آغاجاری

اسداله ترحم/ خورنا – به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، کارشناسان این شرکت موفق به کسب عنوان پیشنهاد دهنده برتر ملی و دو لوح سپاس ارزیابی ملی در هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها گردید.

سید ادریس مشعلی سرپرست مدیریت منابع انسانی این شرکت ضمن تقدیر از حمایتهای مهندس پیرامون مدیرعامل و تلاشهای همکاران درافتخارآفرینی مجدد گفت: چهاردهمین همایش و هشتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها با حضور وزارتخانه ها، شرکت ها، ادارات و سازمان های کشوری در روزهای ٨ و ٩ بهمن ماه سالجاری در سالن علامه امینی دانشگاه تهران درفضایی پرشور و کاملا ً رقابتی با حضور بیش از ۵٠٠ نفر از مدیران و نمایندگان سازمانها و شرکت ها برگزار و این شرکت با ارائه مستندات دقیق و کارشناسی شده از فعالیت ها و پیشنهادهای ارائه شده که بالاترین ارقام سود و صرفه اقتصادی را نسبت به سایر شرکت کنندگان در این جشنواره را داشت توانست عنوان پیشنهاد دهنده برتر ملی توسط آقای کیانوش صفری را کسب نموده و برگ زرین دیگری برافتخارات این شرکت بیفزاید.

وی گفت: همچنین در بخش ارزیابی طرحها و ایده ها، این شرکت توانست ٢ لوح سپاس ارزیاب ملی توسط آقایان رضاملااحمدی و علی شاحسینی پور را به خود اختصاص دهد.

مهران علیزاده سرپرست سیستمها وبهره وری نیز ضمن تبریک به همکاران این شرکت گفت: این موفقیت ، مرهون مشارکت خوب و تلاشهای مستمر تمامی کارکنان خدوم درادارات وبخشهای مختلف شرکت آغاجاری می باشد.

گفتنی است جشنواره ملی نظام پیشنهادها، هرساله با حضور وزارتخانه ها وشرکتهای مختلف از اقصی نقاط کشور برگزار وبرترین های این جشنواره با رأی کمیته داوران معرفی می گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *