از بهمن ۵۷ تا بهمن ۹۶

خورنا- امیر ولی زاده/ هر سال و هر زمان با آغاز بهمن یاد زمستان سرد سال ۵۷ در دل ها شعله ور می شود…زمستانی که در آن یک ملت با تلاش و کوشش و مبارزه و گذشتن از خون خود و با رهبری و پشتیبانی یک مرد حماسه ساز، نام خود را در تقویم جهان ثبت و بهاری را در آسمان ایران شکوفا کردند که با گذشت قریب به ۴۰ سال هنوز نیز نام آن با عطر بهار در زمستان، شکوفا می شود.

? حماسه بزرگ ۲۲ بهمن ۵۷ به یک روز خلاصه نمی شود چرا که این روز، سال ها تلاش و زحمت و مبارزه را در دل خود گنجانده و نشان می دهد که یک ملت با کمک امام و پیشوای خود، در جنگ علیه حکومت ظلم و استبداد و زورگو دوران، پیروز و در این راه، نه تنها از خون های خود گذشتند، بلکه رنج تبعید رهبر خود و ظلم و ستم آن حکومت ملعون را به جان خریدند.

۲۲ بهمن برای هر ایرانی نشانه افتخار و سربلندی بوده چرا که بعد از ۲۲ بهمن نام مقدس جمهوری اسلامی عزت و افتخار را در قله شهادت و شهامت به اهتزاز درآورد و از آن پس به فرمان امام کشور ایران پیام رسان دین مقدس اسلام و آزادگی و عدالت به تمام جهانیان شد.

ما به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم حماسه بزرگ ۲۲ بهمن را به تمام نسل های بعد انتقال دهیم تا همه بدانند که آرامش و امنیت و پیشرفتی که در این سرزمین وجود دارد از ۲۲ بهمن ۵۷ شروع شده و تا به امروز و فرداها ادامه دارد.

ما ایرانی ها همه و همه باید در ۲۲ بهمن هر سال به پاس زحمات امام راحل و مردمانی که در آن روزها برای خلق این حماسه بزرگ زحمت کشیدند به خیابان بیایم و از زحمات آن عزیزان تشکر کنیم و به دشمنان ۴۰ ساله این انقلاب نشان دهیم که این انقلاب نه تنها فراموش شدنی نیست بلکه همه ایران پشت این انقلاب ایستاده است و تا پای جان پیرو امام راحل و امام خامنه ای و خون شهدا هستند.

و در آخر اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که یوم الله دهه فجر امسال مصادف شده است با ایام عزاداری حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و مردم ما نشان میدهند که انقلاب اسلامی باعث شده است که امروز می توانیم عزادرای پیامبران و امامان معصوم را با شکوه و عزمت و در آرامش برگزار کنیم و هیچ چیز نمی تواند مانند آن رژیم ظالم مانع برگزاری چنین مراسماتی شود.

پس بیاییم قدر این انقلاب را بدانیم…

وعده ما یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ راهپیمایی بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *