برخی از کارکنان ادارات روزی یک ساعت راندمان کاری ندارند

به گزارش خبرنگار خورنا حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی امام‌جمعه رامهرمز در جلسه هم‌اندیشی شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت پرداختن به مسائل و مشکلات روستاها ضرورت دارد مسئولان ادارات مربوطه نیز در این‌گونه جلسات حضور پیدا کنند و بتوانند برخی از مشکلات را در اسرع وقت حل کنند.

وی ادامه داد: انقلاب ما در حوزه‌های مختلف کارکردهای مختلفی داشته است و علاوه در منطقه در فرا منطقه هم فراگیر شده است.

امام‌جمعه رامهرمز تصریح کرد: البته سیاست دنیای امروز این است که حرکت انقلاب به ضرر آن‌هاست لذا در مقابل انقلاب ما می‌ایستند.

وی افزود: اروپاییان و اغلب کشورها راهشان را از آمریکا جدا کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که رفتارها و عملکرد انقلاب اسلامی در دنیا بسیار تأثیرگذار بوده است.

موسوی تأکید کرد: در حوزه اقتصاد در قبل از انقلاب بیش از ۶۰ درصد از مردم از منابع ملی استفاده نمی‌کردند درصورتی‌که هم‌اکنون این روند تغییر کرده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه تدبیر در خیلی از مسائل در کشور ما وجود ندارد و همین کم تدبیری و کم فرهنگی در جامعه ما باعث بروز مشکلات می‌شود.

امام‌جمعه رامهرمز یادآور شد: در بسیاری از امور شهری به علت عدم هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی به‌ویژه ادارات خدمات رسان مشکلات بسیار زیادی بروز کرده است و باعث دردسر برای مردم می‌شود.

وی افزود: براثر سیاست‌های نادرست متأسفانه، محیط‌زیست، کشاورزی، باغ‌ها و بسیاری داده‌ها و نهاده‌های کشاورزی ما از بین رفته است و مبتلابه یک چرخه غلطی شده‌ایم که رهایی از آن نداریم.

موسوی متذکر شد: متأسفانه در برخی از ادارات و سازمان‌های دولتی برخی از کارکنان روزی یک ساعت راندمان کاری ندارند که بسیار فاجعه‌آمیز است.

امام‌جمعه رامهرمز در پایان گفت: همه باید دست‌به‌دست هم بدهند تا وضعیت بهبود پیدا کند و وظیفه ماست که کمک کنیم و راهی که امام انقلاب اسلامی برایمان ترسیم کرده است را به بیراهه نکشانیم.