در شورای آموزش و پرورش استان؛

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: دانش‌آموزان ما از نظر فیزیکی افت کرده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نسل ایرانی را همیشه در طول تاریخ نسلی پهلوان، رشید و قوی دانست و افزود: ولی متأسفانه در این خصوص آنچه که اکنون مشاهده می‌شود اینست که دانش‌آموزان ما از نظر فیزیکی افت کرده‌اند و مشکلات جسمی آنها هم رو به افزایش است.

خورنا-احمدرضارستمی:در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان محمد تقی زاده گفت: فاصله بین میزان سرانه فضاهای ورزشی در استان خوزستان نسبت به میزان آن در دنیا بسیار زیاد است بطوریکه سرانه فضای ورزشی هر دانش‌آموز در استان خوزستان ۱۷ سانتیمتر و این رقم در دنیا ۲/۵ متر است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: اگر چه آموزش و پرورش به تنهایی متولی تعلیم و تربیت و بویژه تربیت‌بدنی نیست ولی باز مشاهده می‌شود که تصور همه براین قرار گرفته که متولی هر کاری که به بچه‌ها مربوط است آموزش و پرورش می‌باشد.

وی نسل ایرانی را همیشه در طول تاریخ نسلی پهلوان، رشید و قوی دانست و افزود: ولی متأسفانه در این خصوص آنچه که اکنون مشاهده می‌شود اینست که دانش‌آموزان ما از نظر فیزیکی افت کرده‌اند و مشکلات جسمی آنها هم رو به افزایش است.

تقی زاده در پایان گفت: اولویت اول در تعلیم و تربیت داشتن شرایط جسمی سالم برای دانش‌آموزان است چون تا زمانی که یک بچه از نظر جسمی سالم نباشد به هیچ عنوان نمی‌تواند از نظر فکری و فعالیت‌های علمی و همچنین آموزشی موفق باشد.