احداث پارکینگ خودروهای سنگین و اولویت جذب سرمایه‌گذار به رامهرمز

خورنا-فرشیدفرجی فرماندار رامهرمز در احداث پارکینگ خودروهای سنگین ازاولویت  جذب سرمایه‌گذار به رامهرمز خبر داد.

به گزارش خورنا عبدالرضا احسانی نیا اظهار داشت: در راستای طرح واگذاری زمین برای احداث پارکینگ خودروهای سنگین، تاکنون هیچ‌گونه واگذاری در این شهرستان صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: زمین برای احداث پارکینگ فقط از طریق مزایده انجام خواهد شد و اولویت با سرمایه‌گذار بومی است و افرادی که ادعا کرده‌اند زمین به یک فرد غیربومی ساکن دزفول واگذارشده غیرواقع است و این فرد اصالتاً خرم‌آبادی است و ساکن رامهرمز بوده و محل سکونت وی روبروی بیمارستان مادر است که بااین‌وجود زمینی به وی واگذار نشده است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: قبلاً ۵ هکتار زمین در حاشیه جاده رامهرمز به هفتکل به اتحادیه کامیون داران برای احداث پارکینگ واگذارده است که ربطی به زمان حال ندارد.

وی افزود: متقاضیان باید حتماً وارد مزایده شوند و مزایده پس از واگذاری زمین توسط منابع طبیعی به اداره راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

احسانی نیا تأکید کرد: در وهله اول اولویت با سرمایه‌گذار بومی است و در غیر این صورت با سرمایه‌گذاران خارج از شهرستان عقد قرارداد بسته خواهد شد.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: جای تأسف است که افرادی با بزرگ‌نمایی، برخی مسائل شهرستان را غیرمتعارف نشان می‌دهند و علت عدم پیشرفت این شهرستان نیز وجود چنین افراد و تفکراتی است که مانع از ورود سرمایه‌گذار غیربومی می‌شوند درصورتی‌که برای پیشرفت شهرستان باید از همه منابع در سطح کشور استفاده کرد و جای تأسف دارد که این افراد فقط به دنبال جوسازی و ایجاد رکود در شهرستان هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *