افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند

عباس مدحجی ، خورنا :بعدظهر امروز ۱۴ بهمن ماه در سینما نخل خرمشهر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آغاز بکار کرد . این مراسم با سخنانی از فرماندار ویژه خرمشهر در سینما نخل خرمشهر با حضور مسولین و مدیران و مدعوین برگزار شد. فرماندار خرمشهر ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اهمیت هنر در انقلاب و جمهوریت و اسلامیت ایران گفت .
عوامل فیلم اتاق تاریک : روح الله حجازی کارگردان ، و امیررضا رنجبران و مروارید کاشیان از بازیگران فیلم نیز در این فستیوال شرکت داشتند که روح الله حجازی از دیدگاهش درباره فیلمش گفت .


همایون قنواتی ریس فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزا اروند نیز در بخش های دیگر در جایگاه سخنران درباره ی اهمیت جشنواره و هنر صحبت کرد.
مدیران و مسولان آموزش و پرورش ، سازمان منطقه آزاد ، فرمانداری ، سازمان تبلیغات اسلامی ، شورای شهر ، ناحیه مقاومت بسیج ، فنی و حرفه ای ، اداره کار ، نهاد کتابخانه ها ، شهرداری ، خبرنگاران ، صنعت و معدن و تجارت ، هنر دوستان و تعدادی از عوامل فیلم های جشنواره میهمانان این افتتاحیه بودند .

نوری جنامی مدیر سینما نخل خرمشهر نیز ضمن اشاره به سخت و طاقت فرسابودن کارهای جشنواره از استقبال مردم از اکران فیلم های جشنواره تشکر کرد . جنامی گفت فیلمهایی که درسانس صبح اکران میشوند ، رایگان و ویژه ی دانش آموزان بوده و در سانسهای بعدظهردریک سالن اکران فیلمهای جشنواره و درسالن دیگر اکران فیلم های روتین سینما را خواهیم داشت.