شهردار اهواز: رهایی از مشکلات موجود حق مردم اهواز است

شهردار اهواز: پس از گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ، هنوز اثرات جنگ را می‌توانید در شهر اهواز مشاهده کنید و بیشک حق مردم اهواز این است که از مشکلات موجود رهایی پیدا کنند.

خورنا- در دومین نشست شهرداران کلانشهرهای کشور در تهران منصور کتانباف با بیان اینکه وجود صنعت نفت در شهر اهواز به جزء آلایندگی هیچ منفعت دیگری نشده اظهار کرد: سهم ما از تولید نفت تنها آلایندگی‌های خاص آن بوده زیرا مقرر شده بود که ۷۰۰ میلیارد تومان در سال به دلیل این آلایندگی‌ها برای اهواز پرداخت شود که متأسفانه هیچ وقت بیشتر از ۲۷ میلیارد تومان دریافت نکرده‌ایم.

وی در ادامه ضمن اشاره به اثرات ریزگردها بر شهر اهواز گفت: افزایش تعداد روزهای تعطیلی و کاهش جمعیت شهر اهواز علیرغم داشتن بیشترین زاد و ولد، همگی از اثرات مخرب پدیده ریزگردها بر اهواز حکایت دارد.

کتانباف خاطر نشان کرد: ‌اگر دولت فکری به حال استان خوزستان و شهر اهواز نکند به واقع وضعیت ما بدتر هم خواهد شد لذا براین اساس ما فقط خواهان اجرای قانون هستیم زیرا علاوه براینکه مشکلات ما در حال افزایش است، قانون نیز اجرایی نمی‌شود.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری در اثرگذاری این نوع جلسات برای کمک به شهر اهواز گفت: پس از ۳۰ سال از پایان جنگ هنوز اثرات جنگ را می‌توانید در شهر اهواز مشاهده کنید و بیشک حق مردم اهواز این است که از شرایط موجود رهایی پیدا کنند.