برگزاری کارگاه هم اندیشی مربیان پیش دبستانی و آموزگاران پایه اول شهرستان رامهرمز

خورنا -فرشیدفرجی کارگاه هم اندیشی مربیان پیش دبستانی و آموزگاران پایه اول شهرستان رامهرمزبرگزارشد

به گزارش خبرنگار خورنا اولین کارگاه هم اندیشی مربیان پیش دبستانی و آموزگاران پایه اول با حضور حسین زاده مدیر آموزش و پرورش رامهرمز روز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ در دبستان زهره توکل برگزار شد .

در این کارگاه، کارشناسان ابتدایی، سرگروه های آموزشی و معلمان پایه اول ابتدایی ضمن هم اندیشی با مربیان پیش‌دبستانی نکاتی را پیرامون هم سویی و هماهنگی محتوی آموزشی و نحوه آموزش نوآموزان و ارتباط مستقیم آن با ورود موفق آنان به پایه اول ابتدایی بیان نمودند.

حسین زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز، ضمن تقدیر از کارشناسان ابتدایی و مدعوین، از مربیان دوره پیش دبستانی خواستند تا با خود آموزی مستمر و به روز نمودن اطلاعات خویش از لحظه لحظه این فرصت جهت آموزش مهارتهای زندگی به نوآموزان و تربیت آنان به عنوان یک شهروند نمونه ایرانی اسلامی استفاده نمایند.

براتی کارشناس مسئول ابتدایی گفت: این کارگاه برای اولین بار در شهرستان برگزار می شود و هدف از برگزاری این کارگاه تبادل تجربه می باشد.

وی افزود: مربیان در دوره پیش دبستانی موارد و نکات مفیدی آموزش دهند تا آموزگاران پایه اول در امر یاددهی دچار دوباره کاری نشوند.

 

آرامی کارشناس ابتدایی و پیش دبستانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر اداره، کارشناسان اداری، آموزگاران پایه اول و مربیان پیش دبستانی گفت؛ پیش دبستانی یکی از اولویتهای مهم آموزش و پرورش می باشد که باید به عنوان خشت اول به این مقطع توجه ویژه شود.

ایشان افزود :خیلی از آسیب های اجتماعی، اختلالات یادگیری را میتوان در این پایه شناسایی و رفع مشکل کرد.

در پایان این کارگاه  با اهدا لوح سپاس ازتعدادی  سرگروه های آموزشی  تقدیروتشکر بعمل آمد.