وظیفه شناسی یک نیاز مهم اجتماعی است

خورنا- حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری در همایش نگاهی به آینده اظهار داشت: وظیفه شناسی یک نیاز مهم فردی و اجتماعی و است که این موضوع می تواند زمینه پیشرفت و آرامش کشور را فراهم کند.

وی افزود: مسئولان باید برای توسعه و پیشرفت جامعه برنامه ریزی و با نگاه به آینده و توجه به برنامه به دنبال پیشرفت امور باشند و مشکلات جامعه را رفع کنند.

امام جمعه اندیمشک نوری عنوان کرد: یکی دیگر از شاخص های مدیر موفق توجه به عدالت و نگاه برابر به اختصاص اعتبارات مالی است و مسئولان باید به توسعه خدمات شهری در تمام بخش ها توجه و تلاش کنند.

وی گفت: امروز و با تلاش های صورت گرفته، مسیر توسعه اندیمشک شتاب گرفته است و باید از فرصت کنونی برای آبادانی شهرستان تلاش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری بیان کرد: شاخص های شناخت یک مدیر موفق در کلام اهل بیت(ع) و حضرت علی (ع) به خوبی مشخص و باید از تعابیر به کار رفته در این حوزه استفاده و خدمات شهری را گسترش داد.

وی افزود: تربیت جامعه و پیشبرد امور با تلاش شبانه روزی از دیگر شاخص های یک مدیر موفق است که در کلام اهل بیت(ع) بیان و باید با تکیه بر آموزه های این حوزه سعی بر بهبود اقتصادی و توان معیشتی مردم و معرفی خدمات اجرا شده، داشت چرا که با امید به مردم مسیر پیشرفت کشور، شتاب می گیرد.

وی با اشاره به برخی مطالبات مردمی، نگاه به توسعه اندیمشک را با دلسوزی و همدلی، امکان پذیر دانست و گفت: باید برای رفع مشکلات شهروندان همه اقشار اجتماعی با صداقت وارد عمل شوند.

انتهای پیام/