شرکت نفت و گاز آغاجاری میزبان ملی پوشان تیر و کمان

اسداله ترحم/ خورنا – اردوی تیم ملی تیر و کمان ایران برای آمادگی جهت حضور در مسابقات بین المللی به میزبانی شرکت آغاجاری در شهرستان امیدیه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،
ملی پوشان تیر اندازی با کمان در سه رده نوجوانان، جوانان وبزرگسالان جهت آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن جهان در آمریکا و مسابقات کاپ آسیایی تایلند به مدت دو هفته در ورزشگاه شهدای نفت امیدیه اردو زده اند.

این اردو با حضور ٢٠ تیر انداز خانم و آقا در رشته کامپوند و ١۶ تیر انداز خانم و آقا در رشته ریکرو درحال برگزاری است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در راستای توسعه وگسترش ورزش دربین جوانان ونوجوانان وحمایت از برنامه های تیم ملی تیروکمان بمنظور آمادگی هرچه بیشتر درمسابقات آتی و افتخارآفرینی برای کشورمان و با توجه به دارا بودن ورزشکاران صاحب نام خود در رشته تیر اندازی با کمان میزبانی این اردو را که به مدت دو هفته برگزار می شود بر عهده گرفته است.

با تاکید مهندس پیرامون مدیر عامل شرکت کلیه امکانات ورزشی و رفاهی اعم از سالن و سایر اماکن ورزشی و همچنین خدمات رفاهی و مهمانسرا در اختیار این تیم قرار گرفته است.

مهندس رفیعی فرماندارشهرستان امیدیه نیز درحاشیه دیدار با اردونشینان تیروکمان تیم ملی ، از میزبانی خوب شرکت آغاجاری وحمایتهای بیدریغ مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت تشکر وقدردانی نموده وبرای تیم ملی تیروکمان آرزوی موفقیت نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *