دزفول پذیرای ۸ شهید گمنام می‌شود

خورنا- هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هشت شهید دفاع مقدس در دزفول به خاک سپرده می‌شودو مردم شهرهای شمالی استان خوزستان با فرزندان مقاوم و رشید خود وداع می‌کنند.

بهزاد جولایی با اشاره به این که برای وداع با این شهدای ویژه برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی و آماده‌سازی شده است اظهار داشت: با توجه به نقش محوری دزفول در هشت سال دفاع مقدس، تمام خدمات مورد نیاز به جهت تشییع پیکر پاک و مطهر این شهدای عالی قدر پیش‌بینی و فراهم شده است.

وی افزود: پیکر پاک و مطهر هشت شهدای گمنام با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی دزفول در روستای خیبر، تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول، شهر حمزه و روستای چغامیش به خاک سپرده و مردم شهر مقاومت ایران با فرزندان خود وداعی ماندگار می‌کنند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول ادامه داد: در آئین‌های خاک سپاری و وداع با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس رزمندگان مدافعان حرم و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف اجتماعی شهرستان حضور و ویژه برنامه‌های مختلفی با هدف نکوداشت شایسته این شهدا طراحی و به اجرا می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم تاکنون بیش از ۲۸ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول به خاک سپرده شده و مردم دیار مقاومت این بار نیز با حضور حماسی خود تجدید بیعتی باشکوه با ولایت‌فقیه و راه شهدا داشته و بر استمرار مسیر الهی خود تاکید می‌کنند.

تاکنون پیکر پاک و مطهر ۸ شهید گمنام در یادمان شهدای گمنام دزفول، پنج شهید گمنام در آرامستان شهیدآباد، ۵ شهید گمنام در دانشگاه آزاد، ۲ شهید گمنام در حوزه علمیه بانوان، ۲ شهید گمنام در سردشت، ۲ شهید گمنام در شهر امام، ۲ شهید گمنام در میانرود و ۲ شهید گمنام در صفی‌آباد دزفول به خاک سپرده شده‌اند.

انتهای پیام/