اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور است

خورنا- حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز اندیمشک با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: اوج نوع‌دوستی و اوج انسان‌دوستی در شغل پرستاری است، پرستار درد روحی و هم درد جسمی بیمار را احساس می‌کند که یکی از مشاغل سخت است امیدواریم توجه بیشتری به زندگی و جامعه پرستارها هم بشود.

وی با اشاره به دیدار میهمانان سیزدهمین بین‌المجالس کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر انقلاب در این دیدار بر لزوم توجه جهان اسلام به مسائل اصلی یعنی مشکلات کشورهای اسلامی فلسطین، میانمار و یمن و توجه بیشتر فتنه‌ها تأکید داشتند.

امام‌جمعه اندیمشک با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره جنگ نرم، افزود: در این دیدار ایشان شکست دشمن در جنگ نرم همانند جنگ سخت، همان‌طور که داعش را با تمام حمایت‌های دشمنان اسلام توانستیم شکست بدهیم را امکان‌پذیر دانست و توجه به برنامه‌ریزی در فضای مجازی برای شکست دشمن و استکبار را ضروری دانست.

وی عنوان کرد: از اصلی‌ترین برنامه‌هایی که دشمنان به دنبال آن هستند جدایی مردم از نظام، ناامید کردن مردم به‌نظام، نابود کردن اعتقادات و باورهای ایمان مردم و مانع‌تراشی برای حل مشکلات مردم است.

حسینی نوری با اشاره مشکلات اقتصادی مردم گفت: تنها نسخه شفابخش حل مشکلات اقتصادی کشور همان اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی یعنی فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی زودبازده با حمایت‌ها و ارائه تسهیلات که می‌توان با این اقدام‌ها و فعالیت‌ها جلوی اقدامات دشمن را بگیریم.

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جلوگیری از شایعه‌پراکنی‌های دشمن اظهار کرد: شایعه‌پراکنی در نظام اسلامی و علیه مسئول نظام اسلامی از دیگر اقدامات دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام است.

خطیب جمعه اندیمشک افزود: در حال حاضر شناخت روش دشمن باید اولویت باشد چراکه ما دشمنان نظام اسلامی را می‌شناسیم لکن روش دشمنی دشمن مهم است که در حال حاضر نیمی از دشمنی دشمنان شایعه‌پراکنی علیه مسئولین نظام و علیه خدمات نظام و نادیده گرفتن خدمات نظام است.

انتهای پیام/