رئیس اداره کار شهرستان اندیمشک:

کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اندیمشک تشکیل شد

خورنا- به منظور گرامی داشت و برگزاری هرچه باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی امروز کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اندیمشک با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

در این جلسه سید ناصر حسینی رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اندیمشک بر حضور گسترده و با شکوه کارگران در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و نقش این قشر مهم و تاثر در تولید ملی و شکوفایی اقتصادی کشور تاکید کرد.

وی افزود:ویژه برنامه های دهه فجر و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و نقش ارزنده کارگران در پیروزی انقلاب و رسیدن به آرمان‌های آن و تحقق اهداف و برنامه‌های اصلی نظام در خود باوری و اتکا به اقتصاد داخلی و خودکفایی نقش به سزایی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید روحیه نشاط و حس امید را در جامعه بخصوص بین کارگران زحمتکش انتشار داد، گفت: مردم باید از خدمات نظام و دستارودهای انقلاب مطلع شوند و با آگاهی از عملکرد دولت و نظام، به استقبال جشن‌های پیروزی و ایام ا… بروند.

به گزارش خورنا، برگزاری رقابت های، فوتبال، فوتسال، دو میدانی، تنیس روی میز، پیاده روی و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی شامل مسابقات قرآن، کتابخوانی از جمله ویژه برنامه های اداره کار و تعاون شهرستان اندیمشک در دهه فجر امسال است.

همچنین به مناسبت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگر، تقدیر از روابط عمومی های برتر ستاد، آذین بندی شرکت ها، نصب بنر تبریک و بر گزاری جشن در شرکت ها نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/