ارسلان شهنی سرپرست فرمانداری دزفول: بنده دانشجوی دکترا هستم/ مدارک تحصیلی بنده قابل استعلام است/ این ماجرا را پیگیری قضائی خواهم کرد

خورنا- ارسلان شهنی گفت: این‌ ماجرا را پیگیری قضائی خواهم کرد.

ارسلان شهنی سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در واکنش به حواشی ایجاد شده در مورد مدرک تحصیلی خود و ماجرای تقلب در امتحان، به خبرنگار خورنا گفت: کارشناسی و کارشناسی ارشد بنده در رشته مدیریت بوده و دانشجوی دکتری مدیریت با شماره دانشجویی ۹۴۰۴۵۲۱۳۲ هستم که تمام واحدهای دکتری را پاس کرده‌ام و منتظر شرکت در امتحان جامع هستم. صحت مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد بنده توسط دانشگاه فعلی که در حال تحصیل در مقطع دکتری هستم استعلام شده و قطعا باز هم قابل استعلام است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در ادامه تصریح کرد: همیشه خود را دانشجو معرفی کرده و هرگز ادعای اتمام تحصیلات را نداشته ام. این مورد از دانشگاه شوشتر که محل تحصیل فعلی بنده است قابل پیگیری و اثبات است.

این مقام‌ مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: بدلیل علاقه‌مندی به حوزه اجرایی و رشته عمران، بعد از پایان واحدهای درسی در مقطع دکتری، رشته عمران را بدون کنکور ثبت نام کردم اما بعلت گرفتاری شغلی در دوران شهرداری منطقه هفت اهواز نامه ای به دانشکده مربوطه نوشته و تقاضای مرخصی کردم اما با وجود صدور دستور همکاری، بدلیل گرفتاری پیگیر نشدم ادامه نامه‌نگاری نشدم و فقط در تعدادی از امتحانات شرکت کردم.

شهنی در ادامه بیان داشت: اگر کسی بجای بنده در امتحان شرکت کرده، باید از ورود ایشان و نیز خروج ایشان ممانعت می‌شد و قطعا این که فردی بجای من موفق به حضور در جلسه امتحان و سپس فرار از محل امتحان شده را پیگیری قضایی خواهم کرد.

وی گفت: فرض کنیم کسی بجای بنده امتحان داده باشد، قاعدتا من هم مثل هر شهروندی باید به کمیته انضباطی خواسته میشدم و اگر اثبات میشد تخلف از جانب بنده بوده، باید بر اساس قوانین برخورد میشد و ایجاد این حواشی مشکوک است و باید بررسی شود چه کسانی از این حواشی منافعی به دست خواهند اورد‌.

شهنی در ادامه به خورنا گفت: آیا صورتجلسات کمیته انضباطی دانشگاه در همه موارد به فضای مجازی ارسال می شوند؟ آیا کمیته انضباطی تشکیل جلسه داده است؟ چرا مراقب یا ناظر همه جا گفته است که امضای منتشر شده در پای برگه، امضای ایشان نیست؟

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: صحت مدارک تحصیلی بنده با یک استعلام روشن می‌شود و اگر بقدر نقطه ای ابهام داشت من از همه عذرخواهی میکنم اما اگر ذره ای ابهام نباشد کسی هست که بابت آبروی دیگران پوزش بخواهد ؟

ارسلان شهنی در ادامه اظهار کرد: پیش تر نیز در مسایلی دیگر برای بنده حواشی ایجاد کرده بودند و تهمت های فراوانی زده بودند که از طریق قانونی پیگیری کردم و در تمام موارد علیه شایعه پراکنان احکام محکومیت صادر شد.

شهنی در پایان خاطرنشان کرد: بازی با آبروی همیشه و همه جا منع شده است. بنده قطعا این موضوع را پیگیری خواهم کرد و تا حصول نتیجه ادامه خواهم داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • باران جناب شهنی ساده لوحی برای عهد عتیق بود ملت دانا شده اند تو را بخدا نگید طرف با پای خودش رفته و روح شما بی خبر بوده