۲۰ تریلر حامل کمک‌های انسان دوستانه مردم خوزستان به مناطق زلزله زده غرب کشور، ارسال شد

افشین کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک از تمام ظرفیت خود به جهت تامین نیازهای شهروندان استفاده و طرح های مختلفی را در این زمنیه طراحی و به اجرا رسانده است.

وی با اشاره به ظرفیت گسترده شهرستان اندیمشک، توجه به توسعه خدمات فرهنگی را یکی از مهم ترین اولویت های جمعیت هلال احمر دانست و افزود: هم زمان با آغاز سفر معنوی زائران اربعین امسال، بیش از ۸ هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر اندیمشک برخودار شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک با اشاره به این که در طول برگزاری این آئین ویژه معنوی، بیش از ۲۰ چادر در مسیر تردد زائران اربعین نصب و راه اندازی شد، عنوان کرد: خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک در دو بخش امداد و اسکان به زائران اربعین ارائه گردید.

وی با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک به هم وطنان غرب کشور، گفت: پس از زلزله امسال مناطق غربی کشور، جمعیت هلال احمرشهرستان اندیمشک از تمام ظرفیت و توان خود به جهت تأمین نیازهای هم وطنان ساکن در این مناطق، استفاده کرد.

کاویانی بیان کرد: به همین جهت و با هدف تأمین نیازهای شهروندان، بیش از ۲۰ تریلر حامل کمک‌های انسان دوستانه مردم خوزستان از مسیرهای ارتباطی شهرستان اندیمشک برای مردم مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

وی افزود: این کمک‌های مردمی، شامل تمام نیازهای هم وطنان در حوزه اسکان و مواد غذایی بوده و با همکاری جمعیت هلال احمر استان خوزستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال و در اختیار هم وطنان استان‌های غربی کشور قرار گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک ادامه داد: بیش از این نیز چندین محموله‌های مواد غذایی شامل نان، انواع کنسرو، خشک بار، پتو، کنسرو، چادر اسکان، لباس گرم، آب‌معدنی، پوشاک، خرما، لوازم بهداشتی، برنج و سایر اقلام مورد نیاز هم وطنان زلزله زده در شهرستان اندیمشک بارگیری و به مناطق غربی کشور ارسال شده است.

وی گفت: هم چنین بیش از این نیز، آئین اهدا خون توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان امام رضا (ع) شهرستان اندیمشک باهدف کمک به زلزله زدگان مناطق غربی کشور اجرا و اعضا این جمعیت با حضور در مرکز انتقال خون اندیمشک در این امر معنوی، مشارکت کردند.

انتهای پیام/