جلسه کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان هفتکل برگزار گردید.

قادر سبحانی|خورنا_فرماندار با عرض تسلیت به مردم ایران و همچنین خانواده های جان باختگان حادثه دردناک و غم انگیز آتش سوزی کشتی نفت کش کشورمان که منجر به درگذشت تمامی خدمه و پرسنل فداکار و متعهد آن گردید ، گفت : از زحمات و تلاش های اعضاء شورای سلامت و امنیت غذایی که در ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه که از مهمترین اهداف شورای سلامت و امنیت غذایی است ، متحمل زحمات گردیده اند تقدیر و تشکر می نمایم و خواستار رفع مشکلات موجود در سطح شهرستان بمنظور فراهم آوردن شرایط مطلوب تر با تلاش مضاعف تری می باشم .

مرادی در ادامه بیان داشت : یکی از مصوبات مهم جلسه بحث رسیدگی به وضعیت فاضلاب شهری اعم از لایروبی و آهک پاشی است و از سوی دیگر پیگیری اداره آب شهری جهت اجرای فاضلاب در شهرستان و اعلام نتیجه آن به این فرمانداری می باشد .
فرماندار افزود : اگر مشکل فاضلاب حل شود بسیاری از مشکلات بهداشتی شهرستان برطرف خواهد شد لذا مجموعه فرمانداری و تمام ادارات و اعضای کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان با همکاری و وحدت جهت اجرایی شدن پروژه فاضلاب شهری اقدام کنند ، تا در آینده نزدیک شاهد کلنکزنی اجرای فاضلاب در شهرستان باشیم .
در پایان سایر اعضای حاضر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی نکته نظرات خود را بیان نموده و در خصوص بیلان کاری دستگاه متبوعه گزارش کار خود را ارائه نمودند و تصمیماتی اتخاذ گردید