پیام تسلیت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به مناسبت ضایعه اسفناک جان باختن دریانوردان هموطن در سانحه نفتکش سانچی

خورنا|باقرگل فر:سانحه ی دلخراش حریق و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی که موجب پرواز ۳۲ خدمه ی آن به ساحل آرام ابدیت گردید، جامعه ی دریایی کشورمان را به سوگ نشاند. غم از دست دادن این عزیزان را به مقام معظم رهبری و جامعه دریایی کشور تسلیت عرض نموده و علو درجات آنان را از درگاه خداوند منان مسألت دارم. وقوع این سانحه، برجستگی و اهمیت رسالت صنعت حمل و نقل دریایی و مخاطرات فراوان آن را برای همگان آشکار و دشواری رسالتی که بر دوش دریانوردان گذاشته شده، بیش از پیش برای تمامی آحاد کشور تبیین نمود.

سانحه ی  دلخراش حریق و غرق شدن کشتی  نفتکش  سانچی  که موجب  پرواز ۳۲ خدمه ی آن  به ساحل آرام ابدیت گردید، جامعه ی دریایی کشورمان را به سوگ نشاند.
غم از دست دادن  این  عزیزان را به مقام معظم رهبری  و جامعه دریایی کشور تسلیت عرض نموده و علو درجات آنان را از  درگاه خداوند منان مسألت دارم.
وقوع این سانحه،  برجستگی و اهمیت رسالت صنعت حمل و نقل دریایی و مخاطرات فراوان آن را برای همگان آشکار و دشواری رسالتی که بر دوش دریانوردان گذاشته شده، بیش از پیش برای  تمامی آحاد کشور تبیین نمود.
جامعه دریایی و بندری استان خوزستان به مثابه ی جزیی از جامعه بزرگ دریایی کشور،  خود را در سوگ از دست دادن این عزیزان سهیم  و شریک غم بازماندگان آنان می داند.

 

عادل دریس

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *