اولین دیدار مردمی مجاهد نظارات با شهروندان بعنوان شهردار جدید بندرماهشهر

شهردار بندرماهشهرصبح امروز با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

به گزارش خورنا  دیدار مردمی مجاهدت نظارات در راستای دیدار چهره به چهره با شهروندان صورت گرفت که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار بندرماهشهر پرداختند.

جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رودرو و بدون واسطه مردم با شهردار، تکریم ارباب رجوع در راستای میثاق شهرداری با مردم از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی با شهروندان است.

شهرداربندرماهشهر در پایان دیدار خود بامردم درگفتگو باخبرنگار خورنا اظهار کرد: صداقت در رفتار و گفتار با مردم و توجه به مشورت در جهت تصمیم گیری اصولی را رمز مدیران  برشمرد.

شهرداربندرماهشهر با اشاره به اینکه در ملاقات های مردمی باشنیدن مشکلات شهروندان به دنبال ایجاد آرامش وتسریع در رفع مشکلات آنان هستیم بیان کرد: دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتماد سازی، مشارکت مردم را در امور شهری تقویت می کند.

وی حضور مدیران در میان مردم را به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: مسئولان نباید از مردم جدا باشند و هیچ مانعی نباید سد راه دیدارهای شهروندان با مسئولان ومدیران شهرداری گردد.

نظارات با بیان اینکه شهرداری یک نهاد اجتماعی وخدمت رسان می باشد تاکید کرد: مدیران شهرداری باید در هرلحظه وزمان پاسخگوی شهروندان باشند و درکوتاه ترین زمان ممکن به مشکلات آنان رسیدگی نمایند.

شهردار بندرماهشهر در پایان اعلام داشت: تلاش درجهت ارائه امکانات وخدمات بهتر به شهروندان در تمامی حوزه های شهرداری اعم از عمرانی ، خدماتی ، ترافیک اجتماعی وفرهنگی در دستور کار قرار گرفته وراهکارهای لازم جهت رفع مشکل آنان به مدیران مربوطه ارائه گردیده است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *