شکست فتنه ۹۶ درسی دیگر برای دشمنان خارجی و دوستان داخلیشان!

خورنا/ حجت الاسلام و المسلمین علی رضا حسین پور- شکست مفتضحانه استکبار جهانی به سرکردی امریکای جهانخوار در فتنه ۹۶ و پیروزی مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی مبارکباد.

رمز این پیروزی ارزشمند چیزی نیست الا حمایت های بی چون و چرای امت حزب الله و همیشه در صحنه جای جای ایران اسلامی که همیشه در مقاطع حساس انقلاب اسلامی حرف آخر را این مردم همیشه بیدار زده اند.

سربلندی و دوام نظام مقدس اسلامی ، به برکت عنایات الهی ، انفاس قدسیه بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری های شاخص انقلاب حضرت امام خامنه ای دام ظله و به برکت خون پاک شهدای گلگون کفن انقلاب ،جنگ و شهدای مدافع حرم ؛ که به لطف خدا این انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود عج الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود و تمام ادیان باطل سکشت خواهند خورد و این نویدی است الهی در قرآن کریم ، آن روز نزدیک است!

لازم است دشمنان انقلاب اسلامی ( که در واقع دشمنان اسلام و قرآن اند)و دوستان داخلیشان بدانندکه ؛ اراده و مشیت الهی در شکل گیری جبهه واحد مقاومت اسلامی به رهبری ایران اسلامی است و این حکومت الهی سر جنگ و مبارزه با احدی ندارد تنها در راستای احقاق حق و اجرای عدالت گام برمیدارد و این جریان بعد از چهل سال مسیر حرکت خود را پیدا نموده و با سرعت تمام در حال گسترش است.

لذا جای هشدار جدی به کور دلان خارجی و فریب خوردگان داخلی دارد که هر گونه حرکت از روی دشمنی و عناد و یا اقدام نسنجیده در برابر این مشیت الهی با شکست و ناکامی مواجه خواهد شد و چنان ضربه ای خواهند خورد که فقط نامشان در تاریخ باقی خواهد ماند .

سرنوشت تکفیری های ، طالبان، القاعده ، داعش و… منتظرشان خواهد بود.

منافقان و فتنه گران داخلی بدانند حرکت و خروش مردم انقلابی و با بصیرت در گام نخست هشداری به آنان بوده تا شاید از خواب خرگوشی بیدار شده و دست از کینه و عناد با رکن رکین ولایت فقیه بردارند والا سرنوشت داعش در انتظارشان خواهد بود.