با همت مهندس علی عسگر ظاهری صورت گرفت:

بهسازی و آسفالت روستای های بخش مرکزی شهرستان لالی

قادر سبحانی |خورنا_زیرسازی و آسفالت تعدادی از روستاهای بخش مرکزی لالی با همت نماینده مردم این شهر و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی پس از سالها صورت گرفت.

مسیر اصلی چند روستا در بخش مرکزی لالی که شهرستان لالی را به دزفول وصل می کرد مدت ها در انتظار بهسازی و مرمت بود که بالاخره این بهسازی با تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش دستگاه های اجرایی انجام شد .

این جاده که از روستاهای ططرآباد ، خواجه آباد و گچ کرسا ، سه روستای بزرگ بخش مرکزی لالی عبور می کرد سال های سال موجب بروز مشکلات فراوانی برای خودروها و اهالی ساکن در این روستا ها می شد اما پس از بهسازی و آسفالت آن مشکلات این روستاها کمتر از قبل شده است .

آسفالت این سه روستا پس از گازکشی منازل و حفاری های متعدد خیابان اصلی صورت گرفته است . هر چند روستای گچ کرسا در فاصله ۱۵ کیلومتری لالی سومین روستایی خواهد بود که بهسازی آن انجام خواهد شد .

گفتنی است بهسازی خیابان های این سه روستا با همکاری نماینده مردم در مجلس،فرماندار،مدیرکل امور روستایی،بخشداری مرکزی،بنیاد مسکن و دهیاری های این روستا ها بوده که تا حدود زیادی موجب رضایت اهالی روستاها شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *