نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی:

اعتراض حق مردم است

به گزارش خورنا از اندیمشک، ظهر امروز و با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی شهر یک هزار شهید اندیمشک، راهپمایی دفاع از ولایت فقیه از درب مسجد محمدی تا میدان امام خمینی(ره) اندیمشک برگزار شد.

فریدون حسنوند در این راهپیمایی با اشاره به تلاش های دشمنان در تضعیف انقلاب و اسلام، اظهار داشت: ما باید با تاکید بر قانون و ولایت فقیه عرصه را برای شکست دیگر دشمن، فراهم کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز دشمن پس از شکست های متعددی که از این انقلاب تجربه کرده است، برنامه های گسترده را در جهت تضعیف کشور و انقلاب طراحی و در طول سال های اخیر به اجرا رسانده است.

وی افزود: ما باید با آگاهی سد راه دشمن و تحقق برنامه های آن ها شویم و بار دیگر با حرکت در مسیر وحدت، اقتدار ملی و اسلامی خود را در دنیا جلوه گر کنیم و زمینه را برای توسعه کشور بیش گذشته فراهم شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتراض حق مردم است و مسئولان باید برای توسعه کشور و تامین نیازهای شهرندان با جدیت وارد عمل شده و مشکلات کشور را کاهش دهند.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکیدات گسترده ای را در این جهت مطرح و رهنمودهای متعددی را بیان کرده اند و اگر به این رهنمودها توجه شود، بسیاری از مشکلات کشور کاهش و زمنیه برای توسعه پایدار ما بیش از گذشته فراهم می گردد.

انتهای پیام/