در شورای مسکن است

فرماندار کارون: سود دوران مشارکت در تسهیلات مسکن مهر یکسان سازی شود

فرماندار کارون خواستار یکسان سازی سود دوران مشارکت در تسهیلات مسکن مهر شد و گفت: علیرغم اینکه سود دوران مشارکت در بانک مسکن چهار درصد است نرخ این سود در بانک ملی ۱۲ درصد است.

خورنا-احمدرضارستمی: در جلسه شورای مسکن خوزستان معصومه خنفری در مورد مشکلات واحدهای مسکن مهر در شهر جدید شیرین شهر گفت: عدم فروش اقساطی واحدها و نیز عدم تحویل واحدها از طریق تعاونی‌های مسکن با عاملیت بانک ملی از جمله مشکلات ما در مسکن مهر شیرین شهر است.

وی در ادامه به نشتی فاضلاب و وجود مشکل در تأمین آب مورد نیاز شیرین شهر اشاره کرد و افزود: پیشنهاد می‌کنیم که به منظور تأمین آب مورد نیاز این شهرجدید از کانال آب حیاط، کانال دعبل و رودخانه کارون بهره‌گیری شود.

خنفری اضافه کرد: همچنین تأمین اعتبار برای پروژه‌های محوطه سازی به منظور ایجاد امکانات اولیه اسکان نیز از دیگر نیازهای ما است.

فرماندار کارون در پایان خواستار یکسان سازی سود دوران مشارکت در تسهیلات مسکن مهر شد و گفت: علیرغم اینکه سود دوران مشارکت در بانک مسکن چهار درصد است نرخ این سود در بانک ملی ۱۲ درصد است.

لازم به ذکر است که نماینده بانک‌ملی به فرماندار کارون در توضیح این مسئله گفت: براساس بخشنامه دولت فقط بانک‌مسکن می‌تواند سود دوران مشارکت را به صورت چهار درصدی داشته باشد.