رئیس سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد؛

مهار آتش سوزی گسترده در منطقه سپیدار اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز خبر داد: با سرعت عمل آتش‌ نشانان یک حریق گسترده در منطقه سپیدار اهواز مهار شد.

خورنا- آتش پادعلی تراب پور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در مورخ یازدهم دیماه سال جاری طی یک تماس تلفنی از سوی شهروندان، یک حریق گسترده‌ در مجتمعی مسکونی در خیابان ۳۲ سپیدار اهواز اطلاع‌رسانی شد .

وی ادامه داد: بلافاصله پس از این اطلاعرسانی که به عمل آمد ستاد فرماندهی ۱۲۵ اهواز از سه ایستگاه همجوار، تیمهای اطفاء حریق و امداد نجات را به محل حادثه اعزام نمود.

تراب‌پور افزود: لذا تیم عملیاتی به محض ورود به محل حادثه با یک آتش‌سوزی سنگین در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی پنج طبقه مواجه شد که ساکنین آن براثر شدت آتش و دود امکان خروج از محل را نداشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز در ادامه ضمن بیان اینکه آتش ‌نشانان با تشکیل دو تیم عملیاتی اقدام به اطفاء حریق و تخلیه ساکنین مجتمع نمودند گفت: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان این حادثه نفس‌گیر فاقد تلفات جانی شد و تنها چهار نفر از ساکنین که بر اثر استنشاق دود حاصل از آتش سوزی، دستخوش دودزدگی شده بودند توسط آتش نشانان از محل حادثه بصورت زنده خارج و جهت کنترل وضعیت جسمی به آمبولانس اورژانس منتقل گردیدند.

وی در پایان توصیه کرد: شهروند عزیز در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و دور شدن ازمحل حادثه، مراتب را از طریق تلفن امدادی ۱۲۵ به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اطلاع داده و مسیر را برای ورود خودروهای امدادی باز نگه دارند