بهینه سازی و صرفه جویی مصرف سوخت در شرکت آغاجاری

اسداله ترحم / خورنا – با اتخاذ تدابیر و اقدامات مؤثر بیش از ۵۴۰ هزار لیتر در مصرف سوخت، صرفه جویی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، محمد ممبینی سرپرست اداره ترابری شرکت آغاجاری توضیح داد: طی شش ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۵۴۰ هزار لیتر در مصرف سوخت صرفه جویی بعمل آمد که این اقدام در راستای بهینه سازی مصرف و صرفه جویی بمنظور تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدمات انجام شده در این خصوص اظهار داشت: تعویض مخازن فرسوده زیرزمینی ذخیره سازی که در هدر رفت سوخت و بالا رفتن میزان مصرف تاثیر گذار بودند ، بازرسی به موقع خودروهای سبک و سنگین بصورت ماهیانه و کنترل میزان مصرف سوخت آنها با استفاده از دستگاههای بررسی و کنترل کننده دیاگ بخشی از اقدامات این اداره بوده است.

ایشان بالا بردن سطح ارتقاء کیفی خودروهای ترابری را با استفاده از لوازم یدکی مرغوب، نظارت دقیق بر عملکرد مناسب سیستم سوخت رسانی و نازل پمپ های سوخت خودروها و بهینه سازی مصرف با در نظر گرفتن شرایط منطقه عملیاتی و حذف ماموریت های غیرضروری را از دیگر اقدماتی بر شمرد که در این موفقیت نقش داشته اند.

ممبینی گفت: این موفقیت، به رغم گستردگی جغرافیایی و صعب العبور بودن مسیرهای شرکت آغاجاری و بعد مسافت تأسیسات تا ستاد شرکت درشهرستان امیدیه، تنوع و تعداد زیاد ماشین آلات حاصل شده و مرهون زحمات و تلاش های کارکنان خدوم اداره ترابری و همکاری سایر ادارات شرکت بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *