پاک سازی محیط زیست توسط کوهنوردان نفت امیدیه انجام شد

اسداله ترحم/ خورنا _ باحضور کوهنوردان نفت امیدیه و در حرکتی خودجوش محیط زیست جنگل و مسیر کوهپیمایی پاک سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، با حضور پر شور تیم کوهپیمایی همگانی نفت امیدیه با برنامه از پیش تعیین شده و خودجوش پاکسازی جنگل و محیط زیست از پلاستیک و ضایعات مضر با شعار زمین پاک انجام شد.

در این حرکت شایسته که با حضور بیش از ١۵٠ کوهنورد همراه بود مقدار زیادی از زباله های به جامانده در جنگل و مسیر کوهپیمایی جمع آوری شد.

عقیل شریفی سرپرست ورزش همگانی و تیم کوهپیمایی شرکت دراین باره گفت: روز گذشته در راستای فرهنگ سازی و بمنظور حفظ ونگهداری محیط زیست قریب ١٠٠ عدد کیسه زباله بزرگ بین تیم کوهپیمایی شرکت توریع و اعضاء تیم ضمن انجام کوهپیمایی اقدام به جمع آوری زباله ها از مسیر کوهپیمایی و سطح کوههای اطراف شهر نمودند که مورداستقبال سایر شهروندان قرارگرفته و زباله ها پس از انتقال به شرکت با دو دستگاه کامیون به محلهای امحاء زباله ها ارسال شدند.

گفتنی است کوههای اطراف شهرستان امیدیه بدلیل وجود درختان و فضای سبز جنگلی و دارا بودن هوای مطبوع این فصل محل تفریح و تفرج خانواده ها بوده و پاکیزه نگهداشتن این محیط در این فصل سال نیاز به توجه بیشتر دارد که اقدام تیم کوهپیمایی نفت امیدیه با حرکتی خودجوش در راستای همین اقدام فرهنگی صورت گرفته است.

تیم کوهپیمائی همگانی نفت امیدیه با شرکت اقشار مردم و تیم های کوهنوردی آقایان و بانوان هر هفته رأس‌ساعت ۶ بامداد با نرمش صبحگاهی از مجتمع ورزشی ولایت آغاز و از مسیر زیبا و سرسبز فی مابین جنگل چاه سالم و کوه گچی قرمز گذر و سپس از مسیر پله کانی صعود و در ارتفاعات قله الله اکبر استراحت و در ادامه مسیر برگشت در سایه درختان جنگل کهور و گز تنگه مجنون دعای فرج آقا امام زمان (عج) قرائت و بعد از طی مسافت تقریبی ۱۵ کیلومتر و زمان ۳ ساعته در مجتمع ولایت با ذکر صلوات خاتمه پیدا کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *